caninhoo arkadaşlar "2gk kit raptor" prog. ile oyuna bacelona forması ekleme istiyorum ama bütün takımlar var bir tek barclona yok çıkmadığı içinde oyuna formayı ekliyemiyorum neyden kaynaklanıyor olabilir yardımm lütfen