GaSgoine Arkadaşlar Create Team'da takımı yaparken bütçe seçeneği var.parantez içinde de manager mode diyo.Demek ki Create yaptığımız takımı manager modda oynatabiliyoruz.ama bn beceremedim.nerden olacak bu bilen var mı?
venkata_1912 West of World a git takimin orda beni beceremedigim takim in logosunu ve ormasini ve de adini nasil degistiriyim benim de soruma bir cevap yazarsaniz sevinirim :)
GaSgoine Rest of worldde olduğunu biliyorum ama kariyerde seçemiyosun.Senin soruna gelince takımı yaparken adı için yazınn üstüne tıklama.yanındaki ok işaretine tıkla.E ye basarak forma menüsüne geçebilirsin