benim için gerçekçilik önemlidir...hiçbir futbol maçı bu oyunun fast olduğu moddaki kadar bi o kalede bi bu kalede oynanmaz..eski fifalarda hep slow seçip oynardım..ancak ilk kez bu sefer fifa07 ile beraber slow u denemedim bile..normal oldukça tatmin edici ve gerçekçi bir oynanış sunuyor.Online turnuvalara katılmaya niyetli olanların da kendilerini biranevvel normal hız seviyesine alıştırmalarını öneririm.
En çok zevk aldığınızı düşündüğünüz kamera açısında oynayın...ama daha kontrollü bir oyun için ( geniş alanda pas vereceğiniz adamları görebileceğiniz kadar uzak ama defansif müdahaleleri yapabileceğiniz kadar da yakın bir ) SIDELINE kamera açısı uygun olacaktır..