AkrepK. **Arkadaşlar bende fifa 2007'ye face yapcam ama oyunda face'si olmayanlara yapcamda oyunda face'si olmayanlarının face'sini nasıl oyuna aktarabilirim lütfen yardım..**:o:o:o:o:o:o