Orjinal Mesajı Yazan: big_boy
10 üzerinden 2 verdim çok kötüüüü
saygı duyuyorum o senin görüşürün Ama emeğe saygın olsun milletin şevkini kırma eğer oyunda olmayan oyuncularda olsaydı daha süper yapıcaktım hatta bi arkadasın dediği gibi olmayan oyuncuları database oynuyarak yapıcaktım ama çok uzun sürücketi bunu biliodm suanki sabırsızlığımdan dolayı kendim uptade ettm listedekileri ea yamayı çıkarmayınca zate bu hafta çıkar heralde