ayaz_ll oyunu ilk yükler yüklemez baktım ki 3 büyüklerin stadı yok onu buradan indirdim...önce bi sorun yoktu ama daha sonra manager moduna başladım...menü müzikleri yok oldu...nedendir dersiniz??? :confused:
ayaz_ll Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 stad yamasından stad yamasını nasıl kaldırabilirim peki...oyunu yeniden mi kurmam gerek o zaman