arkadaşım aynısını bende başka bir topicte belirttim ama tıfıl tayfası saçma sapan konuşmaya başladı...
dediklerinde sana sonuna kadar katılıyorum. bende chelsea - barça maçı yaptım 8-5 kazandım, nottengım forestle chelseyi 4-1 yendim, beşiktaşla antepi 6-0 yendim vs...
acayip kolay gol atılıyor. öle oluncada oyun tat vermiyor.
onun haricinde oyun gerçekten çok güzel, grafikler atmosfer vs.. bilmiorum bu soruna bi çare varmı.