waho19 arkadaşlar gamepadin tuş takımını controllers bolumunden deiştirip kaydettiğinizde maça başladığınızda eski haline donuyor hep classic de oynuyorum onu new yapmak istiyom yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Fifa_delisi10 1 mesajınla su açtığın konun başlığına bak??? oyuna saygın olsun biraz !!! ya gelde sinirlenme birde konu oyunla ilgili değil kontrollerle ilgili hay allam kontrolleri değiştirince save lemiosn heralde !!! neyine yetmio classic oynamak zaten classicde tusları ayarlıosn her türlü
beratgecesi adamlar oyunu oynamak içinmi oynuyorlar yoksa kötülemek içinmi oynuyorlar anlamadım gitti,ya böyle konu açanları banlasın şu bizim üst yöneticiler,,,,