kazannovva iyi gunler arkadaslar benım fifa hastasi bi arkadasım var oyunu oynarken 2.yarıda veya golden sonra oyundan çıkıyormus.bilgisayarının özlellikleri 512 ram pentuim 3 ekran kartını 128. neden olabilir acaba yardımlariniz için sımıdden tskler. Kafayı yemek uzere Allah rızası ıcın yardım edin dıyor.
Fifa_delisi10 cd den yüklediyse bozuktur cd eğer oyunu sorunsuz oynamk istiyorsa kota sorunuda yoksa full sağlam linkleri werebilirm
promethean ekran kartı driverlarını yuklesin. hd de ki bos alana bi baqsın sanal bellek oranı azaldıysa .. ramin 1.5 katı olur oyun cinematiclerde kenedini acarken oyundan atabilir işletim sisteminde herhangibir problem olabilir......
Bjkarena **Oyuna her hangi bir yama yüklediuse bu da hata verdirebilir. En iyisi oyu kaldırıp yeniden kursun bu sorunla zaman zaman fifa serisinde ben de karşılaştım hep bu yolu denedim hepsinde de sonuç verdi.**
kazannovva yama falan yuklemedi. fifa 2006 da bi sorun yokmus ama fifa 07 de oyundan cıkıyormus ekran kartından dolayı olsa fifa 06 da da sorun cıkar mız mi?