Ya şöyle bir yama olsa,
gol atan takımın taraftarının sevincini gösterse, özellikle misafir takım sevinirken onu gösterse, süper olur...
Mesela ev sahibi takım gol attı, stadın 4'te 3'ü ev sahibinin olduğuna göre stadın çeşitli yerlerindeki sevinç görüntüleri, harika olur, bir de misafir takım gol attığı zaman misafişr takım seyircilerinin sevinçleri, ev sahibi takımın üzüntüsü, harika bir görüntü olur...
Bu şekilde bir yama yok mu? Yapılamaz mı???