Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR
o yaşlarda sapıksal duygular besleyen çocuklar bu duyguyu tadabilmek için neler yapacaklarını ve ne pislik şeyler düşünceklerini hatta buraya kanıtlarınıda yazsam eminim herkez hak verecek.. ama burası yeri değil tabi neyse ..
13 yaşındayken o tip bir ilişki yaşamak zaten imkansıza yakın , çünkü siz o yaşta cinsel birliktelik için delirirken , yaşıtınız olan kızlar sizi çocuk olarak görüp genelde 3-4 yaş büyük erkeklere bakarlar , bu lisede de böyledir genelde , biraz fazla şanslı olmanız lazım:rolleyes: