Mazeret kalmadı
Yönetim, K.Erciyes beraberliğini yorgunluğa bağlayan oyunculara, "Bu milli arayı çok iyi değerlendirin" dedi.
Savunma suçlanmıştı
Beşiktaş yönetiminden, futbolculara tatlı sert uyarı geldi. Kayseri Erciyes beraberliğinin faturası; Tigana tarafından soyunma odasında futbolculara, özellikle defans oyucularına kesilmiş ve sıkıntı doğmuştu. z
Haftada üç maç krizi
Futbolcular ise bir haftada üç maç yaptıkları için
yorgun olduklarını ifade etmişlerdi. Beşiktaşlı yöneticiler de "Milli maç arasını çok iyi değerlendirin. Artık mazeretiniz yok, iyi futbol bekliyoruz" dediler.