** Önce GDB nin içine "stadiums" diye klasör açtım stadyumları içine kopyaladım Kitserver klasörünün içinde Stadium.dll de var topları ve formaları yaptım statları yapamadım forma seçme yerinde toplar çıkıyor stadyumlar çıkmıyor yardımlarınızı bekliyorum.**