Antremanda firikik filan çalışamıyorum yardım edin lütfen.oyunu acıyorum create profil diyo herhangi bir isim yazıp oyuna giriyorum,ardından GAME MODES ordanda PRACTİCE MODE giriyorum ardından takım secmem isteniyo seciyorum rakipte seciliyo ve firek maca başlıyo esc basıp practise type diyorum karsıam only ile baslayan bi yazı geliyo vehiçbişe secemiyorum lütfen yardım edin nasıl firiki serbest vurus calışabilirim?