Benim Emeğime Saygısı Olmayana Neden Saygı Gösteriyim ki ??? Çamur ATmaya Çalışıyodu Formalara Şimdi Bende Onun Facelerine Yapıyım Aynısını Alsın Yorumu Yine o !!
Tekrar Söylüyorum İğrenç , Böğğğğ , Kötü , Keşke Belli Yerlere 2 Kaş 2 Göz 1 Burun 1 Ağız Koyup Fotosunu Koysan Daha Güzel Olurdu :mad: