2. yılı da bitirip 3e geçtim.2 yıldır galatasaray ile 2 lig 2 türkiye 1 cl 1 tane de süper kupa aldım.tek transfer yaptım.o da melchiot.onu da yapmayacaktım ama cihan vardı malum:)biletlerden ve şampiyonluklardan gelen parayı transfer yerine staff upgrades'e yani antrenörlere yatırdım.oyuncuların overalleri haliyle mütiş şekle geldi.arık basit takımlarla oynama ihtiyacı duymuyorum quick sim yapıyorum:D
Fenerbahçe müthiş!adamlar clde 1. çıktı gruptan.Arsenal,chelsea falan dinlemiyo arsenale emirateste 5 attılar.çeyrek finalde karşılaştık ben yendim:D
arda kendini kaybetti:) 88 overali oldu.
bunlar da 3.yılıma girerken çektiğim resimler:

