emrecapin oyuna girdiğimde dil seçeneklerini hemen kendisi geçiyo oyun açıldığında sürekli entere a basıyomuş gibi oluyo maça girdiğimde ise adamlar birbiriyle paslaşıyo oyunu silip yeniden yükledim ama faydası olmadı bu sorunumu nasıl düzeltirim
emrecapin sorun olduğunu zannetmiyorum çünkü bende düşündüm öle bişey olacağını ve word ü açıp baktım sorun yoq
emrecapin arkdaşlar hepiniz cvevaplarınız için saolun ama ben makineye restart atınca problem çözüldü:D