phatuphatu escinCELL ve o üstünde yazılar yazana araba güsel ben en çok onları beğendim ama diğerleri de fena değil...
ŞANLI_ **Hepsi güzel yaa ben o NFS de araba felan yapmışlar ya onu görmüştüm escincellde çok klasik geri kalanları çok ii ;)**
Shevchenko o canısı zaten bi klasik oldu ne zaman bune benzer bişeyler olsa her zaman canısıyı yazıyolar