roobydal eline saglık bence en net ve anlasılabilir pes6 videosu olmus bu..
arkadaslar bisey merak ediyorum..?
sizce bu izlediginiz görüntüler üzerine konusacak olursak..bu oyun sizce we 10 dan farklımı? eger farklıysa neler farklı..acıkcası ben biraz farklı buldum ama ama bana degisik gelen nedir onu tam anlıyamıyorum oynamadan..