venkata_1912 Orjinal Mesajı Yazan: mertergs Orjinal Mesajı Yazan: venkata_1912 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih Bunu sen mi yaptim ?? Evet eğer bunu yaptıysan sen düzeltip daha az miktarda para verse daha iyi olur buda abartılı yani her maç 5 milyon falan versin mesela yaparsan sevinirim yapmaya calisicam ;)
murat7495 venkata kardeş yama iyi güzel çalışıyorda,transfere geldiğim zaman para eksi gözüküyor ve hiç birr şekilde transfer yapamıyorum(sen bendede oluyor ama transfer yapıyorum demişsin de bende olmadı işte)yani tam anlamıyla çalışmıyor herhalde:(
murat7495 Orjinal Mesajı Yazan: spawn17 yamayı nasıl yuklıyecez yazar mısınız anlamdım da fifa07 nin kurulu oldugu dizine kopyala çıkan soruya evet de olay bitti.
moonwalk2 venkata kardess tranfer yapamıyorum cunku param eksi gozukuyo! ilk basta normaldi ama sonradan sınıra dayanınca yani en yuksek miktara ulasınca eksiye ceviriyo oyun transfer butcesini:( paylasımın cok gusl ama bu problemi nasl yapıcaz??