AL[e]N zaten sitenin anasayfasında var http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=1101
ermiss bence çok ii hata yok ama kadköyde maç yaparken gsyle gslilerde çok bağırıo ama rakipo takıın sesini kesme olayı sanırım çalışıor bi arkaaşımı çözüm olursa duyarsın
silberbora taraftar sesleri iyi calisoyr ama spiker almancaydi benim maalesef bu dosyalari kurduktan sonra ingilizce oluverdi nasil yapmam gerekiyor tekrar alman spikere dönmek icin
deniz_1 ben taraftar seslerini indirdim oyun aciliyo ama tam maca baslamadan önce kapaniyo bikac kere denedim olmuyo napmaliyim yardimci olabilirmisiniz lütfen