phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r kardeşimin ismini yazııım dedim sapııık çıktı :D:D:D Kardeşinin İsmi Çoşkun mu ki ? :p :D hocam ne yaptın yaa:D:D:D
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko zuahaahha hemsire :D :D :D :D hic gulecegim yoktu :D meslegin hayirlu ugurlu olsun ulas Biz en azından namusumuzla çalışıoz sapık herif :p zuhahahaha hemşire :D ali(y)e gün yüzü doğdu :)