caninhoo arkadaşlar eskiden oynarken böyle olmuyordu ama fifa07 yi silip yeniden yüklediğimde oyunu açıyorum ekranın tamamını deil de yarısın kaplıyor neden kaynaklanıyor sizce lütfen yardım
BeKTaS F1GO hocam gözellikler gelişmiş den monitör frekansını 75 herz yap daha da olmazsa ekran kartı driverini sil tekrar yükle