ben full yükleyemiyorum hata verior o zyüzden minimum yükledim,bi fark olurmu?? çünki oyun bi acaip oynanıyor,ne bilyim hiç güzel değil yani oynanabirlik..bilgisayarım yeni ama bi saniye falan geç olu yaptığım her hareket,vuruyorum 1 saniye geç gido şut hiçsevmefim ya ıyunu