BEKO Ligi’nde ilk hafta mücadelesinde Fenerbahçe Ülker, deplasmanda Pınar Karşıyaka’yı 82-77 yenerek sezona galibiyetle başladı. İlk yarının sonunda ağırlığını koyup 2.yarının başında farkı 15 sayıya (52-37) kadar çıkaran takımımız, 4.periyotta rakibine yakalanmasına karşın kazanmasını bildi.
Pınar Karşıyaka 77-82 Fenerbahçe Ülker
SALON: Karşıyaka
HAKEMLER: İsmail Aydın, Fatih Arslanoğlu, Zafer Yılmaz
PINAR KARŞIYAKA: Marcus Slaughter 11, Roy Booker 2, İnanç Koç 2, Nedim Yücel 0, Mehmet Yağmur 4- Serhat Çetin 9, Berkay 2, Erhan Yetim 2, Umut Yenice 5, Volkan Çetintahra 0
FENERBAHÇE ÜLKER: Will Solomon 18, İbrahim Kutluay 9, Damir Mrsic 4, Mirsad Türkcan 19, Oğuz Savaş 4- Ira Clark 14, Ömer Onan 2, Rasim Başak 0, Hakan Demirel 2, Semih Erden 9
1.PERİYOT: 24-25
DEVRE: 49-37 (Fenerbahçe Ülker)
3.PERİYOT: 53-63
**Maçta az kalsın kavga çıkıyodu.Ksk lılar acaip fazlaydı.Küfürlerini sadece alkışladık.Bozuk paraları attılar çocuklara geldi.Sonra hızlarını alamayıp bize ayrılan kısıma koşmaya başladılar güvenlik güçleri durdurdu.Bide maça girerken bir buçuk milyon bozuk paramı vermek zorunda kaldım:DFener pek iyi oynamadı yani Ksk 4.periyotta yakaladı Fb yi.Ama güzel maçtı özetle:)**