ermiss arkadaşlar mesela maça girerken kasıo sipikerin sesi titrio o hani tüneldeki yerde ve oyuncuların gösteriliş yerinde ve foulllerde gibi bazı yerlerde kasıo bu oyuu raha oynamam için ayarlarıyla ne gibi oynamam gerek
Fifa_delisi10 ekran kartı driver güncellemen gerekiyor atiyse 6.9 catalıyst indir eğer güncelle ekran kartın en uygun performans-en uygun kalite yap yani ortaya getir ayarı
ermiss peki fifanın ayarlarından ekran ayarlarından low yaptım bi faydası olurmu bide 640-460 yapsam bi faydası olurmu
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: ermiss peki fifanın ayarlarından ekran ayarlarından low yaptım bi faydası olurmu bide 640-460 yapsam bi faydası olurmu olmaz çünkü bu sorun bazı arkadaslardada war ekran kartı driver ile ilgili
cause_of_death Sistem bileşenlerin nedir ? Maç esnasında oynarken herhangi bir takılma hissediyor musun ? Yani takılmalar sadece maç başı, replayler, oyun içi menülerinde mi oluyor yoksa maç içi dahil yenel bir takılma mı var ?
ermiss **şöle olur mesela gol oluor gol sevinçlerinde hafif yavaşlıor ama spikerin sesi yaratık gibi oluo ağırlaşıo takılıo ses böle ve oyuna girişte hani o bi film gibi biyer var sevinçleri falan gösterio kesitler var orda hafif kasıo birde kaleci out atışını atarken hani kamera alttan hafif yukarı doğru çıkıor ya kaleci topa vuruor orda kası bide bu siz de oluomu maç arasında bazı film gibi şeyler giriorya onlar çıkınca ve maç başındaki film gibi şeylerde de o oluor böle ekran hafif beyazlıor**
soundtrack bu bende de var. Bende replaylerde takiliyor , ve gol sevinclerde. Goruntu kartim ise : Xpertvision Ati Radeon X800GTO AGP8X 900 MHZ.
cause_of_death Çözüm http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73839&pagenumber=1&perpage=10 adresinde yatıyor da, @ermiss senin işine yaramamış galiba. Umarım çözersin, yorumsuz :(.
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: ermiss şöle olur mesela gol oluor gol sevinçlerinde hafif yavaşlıor ama spikerin sesi yaratık gibi oluo ağırlaşıo takılıo ses böle ve oyuna girişte hani o bi film gibi biyer var sevinçleri falan gösterio kesitler var orda hafif kasıo birde kaleci out atışını atarken hani kamera alttan hafif yukarı doğru çıkıor ya kaleci topa vuruor orda kası bide bu siz de oluomu maç arasında bazı film gibi şeyler giriorya onlar çıkınca ve maç başındaki film gibi şeylerde de o oluor böle ekran hafif beyazlıor ermiş o hafif beyazlama blur efekti yani oyunun bi efecti o hata değil eğer spikerin sesi yawaslıyosa senin dosylarda bi bozukluk war bence
m0K0k0 valla benim nvidia gf fx 256 mb 5500 ekran kartı var son driverinı indirdim oyun acaip kasmaya başladı ondan öncekini indirdim sorunsuz çalışıyor kasmadan anlamadım gitti :)
ermiss o beyazlama hiç ii değil ve arkadaşlar son driverinı indirdim oyun süper hhızlandı ben fast oynuopdum o kadar hızlandıki normale eçtim spiker düzeldi ve çoğu yerlerdeki kasmlara düzeldi saolun aklımda yoktu güncelleme
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 valla benim nvidia gf fx 256 mb 5500 ekran kartı var son driverinı indirdim oyun acaip kasmaya başladı ondan öncekini indirdim sorunsuz çalışıyor kasmadan anlamadım gitti :) Su an hangi driver yuklu soyler misin ben de onu indireyim son suruculer yuklu cok kasıyor bende.