ben de aldım, daha doğrusu babam aldı. 60 milyon, kapak ve kullanma kılavuzu türkçe.. online de daha simdiden besiktas, galatasaray gibi takımlar kurmaya baslamıslar bile.. fakat coğu gurbetci.. :( hatta su anda gökhan a mesaj yolladım scn takımı kurabilirmiyim diye.. bir takımımız olsa söyle 32 kisi fln.. ne güzel olurdu.. :rolleyes: