cdciden gittim 4 cd lik fifayı aldım.eve geldim.cd içindeki rar dosyalarını beniokuda dediği gibi c: ye bi klasöre attım.4cd yi di c: ye attıktan sonra oyunu c: deki setup dosyasından kurdum.crack istedi crack yaptım.oyunu açınca "please insert the FİFA 07 play disc into the drive and select retry.select cancel to quit." diye bi yazı çıkarıyo.cdnin içindekileri d:ye attım.oyun d: de bi klasörde kurulu.denedim.yine çalıştırmadı.daemona atacak bi dosya fln da yok.ne yaptıysam açmadı oyunu.yardım bekliyorum.