bursaspor.18 denedim olmuyor fifa07 yükledim ama nedense calışmıyor crack de attım her şeyi yaptım çalışmadı
Burak07.Gfb 4 . Cd yi Cd Rom a Tak Sonra Oyuna Gir.Olmazsa Cd Kafayı Yemiş.Yada DVD Room Un Varsa Dvd Sini Al yükle.
Burak07.Gfb öyle desene kardeş sen en iyisi git en temizinden bir cd al 4 cd 8 veya 6 ytl netten indirmek iyi değil nerden alacam dersen sabit konularda mevcut
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: haskes orjinal oyun değilse 4 cd cd rom da takılı kalacak öyle dene baksana 4.cd diğil o 5. cd var Play disc diye onu takması lazım arkadaşıma oyunu alırken öğrendim ama ben kendime dvd aldım bende dvd vardı onda yoktu
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 sende play disc diye yazan bi cd varmı fıfa nınutusundan Orj. aldıysa vardır,almışmıki?
Burak07.Gfb format at pc ye sonra cd li oyun al o zaman olur sana alt tarafı 40 ytl patlar o da az para değil yani ama fifa07 için değer diyosan format ve yeni oyun diyorum