Ya arkadaşlar fifa 07 de bşiler yapmış kendi çapında ama çok kolay gol atılıyor. World class flan yalan. Ya da pes 5i klavyede kasa kasa coştum artık klavyede herşey kolay geliyor. Ama sizi rahatsız etmiyor mu bu durum. Her maç kassam en az 4 atıyorum kalecim herşeyi içeri alıyor. Zorlaştırmanın bir çaresi yok mu>?
NOt:Bu oyun inanılmaz bi biçimde pese özenmeye çalışmış tuşları ile vuruş teknikleri ile flan. Açık ara en güzel fifa ama en taklit fifa. Pesteki gerçekçilik oyuncuların elastikiyeti flan 0, adamlar dönemiyorlar bile sağdan sola. Kısacası pes e göre çok zayıf ve çok gol oluyor, oyunun sürükleyiciliği bu bağlamda olmamış