Ribery oyun içinde olmaması gerekeecek kadar gerçekçi olmuş:) Bu çok fazla iyi. Doku yerleştirmen ve map editing'i harika. Saçlar biraz yapmacık kalmış internet üzerinden saç dokuları bulup yerleştirebilirsin. Kastettiğim saçın ön tarfafı değil orası mükemmel arkaları ile netlik farklı var. Sharp yapsan belki diyecektim ama bu dediğim daha iyi fikir. Ancak yeni oyunda olmayan birinin face'ini yapmadan henüz sana müthiş iltifatlar yağdıramayacağım. Çünkü PES ve Fifa facelerini ayıran en büyük fark modelleme. Üstesinden geleceğine eminim.