saydam Selamlar 9800XT kullanıpda bu tekrar gösterimlerde ve cinematiklerde sorun yaşamayan arkadaş varsa nolur driver ı ne bana söylesin ben cıldırmak üzereyim windowed mod da oynamak cok sıktı beni :(
saydam yükledim 100 kere yükledim canavar gibi ekran kartım var böle seyler yaşayınca deli oluyorum ya
jjokocha http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73631&pagenumber=6&perpage=10&sm=868308 ozaman bu konuda işine yarar bilgi bulabilrsn belki bi karştr bakalım burdaki sayfaları...
saydam driver ları kaldırdım yeniden başlattım hiç driver kurmadan catır catır xp nin driver ile 1280*1024 high oynuyor şimdi 6.9 u kurucam bakalım
saydam 6.9 u kurunca tekrar teklemeler başladı ati lerde tekleme yaşayan arkadaşlara tavsiyem driver ları kaldırın XP kendi driver ı ile bulsun donanımı hiç sorun kalmıyor
TurkTech Beyler tekrarlar sirasinda tekleme oluyorsa ControlCenter'dan 3D ayarlarini dusurun ! Mesala Anti-Aliasing'i zartini zurtunu kapatin oyle deneyin.