Dejour ya ben fifa 2007 aldım ve fransızca elinde ingilizcesi olan arkadaslardan biri atabilirmi internete rica ediyorum...yada 2007 için yapılmıs yama dosyasını atarsak aynı yama ps2 icinde calısırmı?