Oyunda gördüğüm bazı eksikler;
-Kaleye giren topu hakem korner olarak sayıyor,
-Fenerbahçe'nin forması yine iyi yapılmamış,
-Fenerbahçe'min stadı yok. (Böyle bir stadı bile koymamış ya Fifa. Artık ne deyim bilmiyorum.),
-Beşiktaşın taraftarları trabzon bayrakları açıyorlar,
-Galatasaray taraftarları kırmızı beyaz bayraklar açıyor,
-Taraftarların arasından bağırma sesleri fala geliyo,
-Birde sanki taraftarlar sanki halay çekiyomuş gibi sesler geliyo,