essien arkadaşlar benim size bi sorum olucak ben fifa 07 de kariyere barcelona ile başladım hem lig şampiyonu oldum hemde kupayı aldım ama bana kötü takımlardan teklif geldi sizce neden. şimdiden yanıtlarınız için teşekkür ederim
FIFA_men sezon bitiminde sana 2 tane soru soruyor fifa. 1.yine bu takımda mı kalcaksın? 2.büyük(bütün)ve kariyerli takımlar gözüksünmü,açık olsunmu? sen bunlardan 2.sine muhtemelen no demişsin.
mundafa2 orada sana bu takımdan ayrılırsan büyük kulüplere gidemeyebilirsin diye uyarı veriyo daha lk sezondan nereye gidiysoun arkadaş 2 3 sene daha oyna menejerlik yeteneklerin artsın
Passenger http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=80339&pagenumber=20&perpage=10 her yardım konusu için başka konu açmaya gerek yok.kilitlendi.