Orjinal Mesajı Yazan: BewarE
Kitserverle eklersen formalarını seyircilerdede eklediğin forma çıkar ama senin sorunun bilemiyorum.
kitserverle eklemesende seyircilerin üzerinde forma çıkar ama gollerden sonra gösterilen sevinen seyirci videosunda,ben maç içerisinde tribünde oturan seyircilerden bahsediyorum.
Orjinal Mesajı Yazan: zagzirus
o_textin icinde olması lazım seyırci texture ları ama tam bilmiyorum ordan degısır ama hangı takım hangı seyırcı onuda bılmen lazım tabii
0 texte değil e_texte var,ama orjinali gibi olmuyor.
Zaten ben galatasarayı tekrar oyundaki orginal gs üstüne kurdum