..Nicklas.. yeni facepack im ile karşınızdayım işte ssler: işte link: http://www.hemenpaylas.com/download/1777227/bjk_facepack.exe.html
Shevchenko emegine saglık ama indirmiycem çünkü fm 07 demo çıkınca sildim 06'yı ama simdi pişmanım demoda ocak ayında bitiyomuş :)
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Andriy emegine saglık ama indirmiycem çünkü fm 07 demo çıkınca sildim 06'yı ama simdi pişmanım demoda ocak ayında bitiyomuş :) fm 06 yı bende sildim kusra bakma ömer indiremiom ama eminim ki oyundada çok gsl gözüküodur tekrar saol...
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r Orjinal Mesajı Yazan: Andriy emegine saglık ama indirmiycem çünkü fm 07 demo çıkınca sildim 06'yı ama simdi pişmanım demoda ocak ayında bitiyomuş :) fm 06 yı bende sildim kusra bakma ömer indiremiom ama eminim ki oyundada çok gsl gözüküodur tekrar saol... bnm sözüm size deilde indiripde yorum yapmayanlara
phatuphatu ewt arkadaşlar herhangi birşey için de olsa arkadaş emek harcamız ufak bi teşekkür hakeder bu emek harcayan kişi sadece ömer değil herhangi bi kişi de olabilir bu;)
mmk emeğine sağlık.. bunları 2007'ye uyarladığında indiririm;) sanırım sende benim gibi 2007'ye hazırlık için yapıyorsun...