Oyunu İnternetten İndirdim 2 Günlük İzlenimlerimi Dile Getirmek İstiyorum..
1-)Uzak Şutları Hasan Şaş'la Kullanın..Toplara Sert ve İsabetli Vuruyor..
2-)Kanatlarda Arda ve Sabri'yi Kullanın Özellikle Sabrinin Ortaları Çok İsabetli ve Fasolu
3-)Ümit Karan'la Rahatlıkla Kafa ve Vole Şutlarını Gol Atabilirsiniz..
4-)Hasan Şaş'ile Kolay Çalımlar Atabilrsiniz..Kolay Kolay Kaptırmıyor..
5-)Hakan Şükür ile Aşırtma Şutları Kolay Atabilirsiniz..
6-)Free-Kick'leri Hasan Şaş'la Kullanın ve Boş Alana Q+D İle Şutunuzu Atın..Hem Sert Hem Yerden Şutu Kaleciler Kolay Yiyor..
Daha Aklıma Geldikçe Yazıcam :)
Emeğe Saygı..