Shevchenko bunlarda çinlilerin çocuklara yaptırdıkları olimpiyat hazırlıkları.dogru mu bilmiyorum.. alıntı!
m0K0k0 evet bunlar doğru bende görmüştüm daha önce bunlar 2008 olimpiyatları için hazırlanıyolar okula bile gitmiyolar sırf bunları çalışıyolarmış bütün gün
LENNOX Siz simdi kiziyorsunuzda bunlari yaptirdiklarina, o cocuklar ilerde okadar cevik olacaklarki tesekkur bile edecekler hocalarina...
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Le Peshayat çinlilerin genlerinde var zaten lastik gibiler.. adamlar ufacık zaten :) tavan-taban arası 1 karış :P