hicbisey 06'da bi bilet yaması vardı bi maç uyguluyodum rahat ettiriyodu şimdi yokmu o yama veya 07^ye uyarlanamazmı ? xticket 'di galiba adını tam hatırlayamadım bilet gelirini yükseltmek için di ;)
mertergs 2006 nınkini denedim 2007 ye olmuyo oyuna girerken hata veriyo 2007 ye özel yapılmış bişey yok heralde
gfbmert arkadaslar ben bu bilet yamalrının hepsını denedim ancak butca 2 milyar doları asınca birden eksiye dusuyor cozumunu bilen varsa lutfen yazsın
yusufakdemir arkadaşlar bilet yaması varsa biri bana linkini göndersin bi türlü bulamıyom bi arkadaş vermiş ama o site kapanmış biliyosanız bekliyom şimdiden tşk