Chelsea ile manager yapiyorum.Beşiktaş'a Drogba'yı verdim.Onun yerine de Fener'in UEFA'da elediği Randers'li Djibi Fall'u alıyım dedim.Adamın değeri 300.000 civarıydı.Ben 600.000 verdim vermediler.Bende 2.000.000'a aldım.Ama güzel çıktı.Gücü şu anda 72 ama daha ilk sezonu