Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: bjkliemrah94 fifa 2007 nin dvdsi kaç cd? hiç cd çünkü DVD ama sen dvd den cdye cekilmişini soruyorsan 5-6cd vardır :S 4 cd
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: bjj arkadşlar ben daha çok tr sipikerde mesala inter-beşiktaş maç yapıyorlar beşiktaş maçta gol atınca çok sevinmesi,gol yiyincede üzülmesini isterim yani sadece türk takımı tutsun fifa 06 daki sipiker kim gol atarsa atsın seviniyordu yabancı bir takım atsa bile.hemde hiç heycanlı anlatmıyordu ihşallah hem haycanlı anlatır hemde türk takımlarını tutar böyle daha zevkli olur böyle bişiyin olması şu an imkansız...bak ingiliz spikere arsenal gol yiyince nasıl bağrıo atıncada bağrıo...
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO forumu kirletme kardeş ayıp ediyosun bana mı dedin acaba ...
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO forumu kirletme kardeş ayıp ediyosun bana mı dedin acaba ... hocam yok konuyu açacana