yunusemreunal Arkadaşlar öncelikle konuyu boşa açtıysam hepinizden özür dilerim. Takımların taraftar seslerini değiştirmek için kullanılan programı nereden bulabilirim yardım ederseniz sevinirim. Saygılar...
MateJa FİFA07 ye taraftar sesi eklemek için sanırım şuan bi program yok(emin değilim :)) Varsa da ben bilmiyorum.Peki sen nasıl yapıyorsun diyebilirsiniz :) Valla anlatsam kimse anlamaz ardından 1001 soru sorulur.İnanın bazen bende anlamıyorum kendimi :D Siz elimde güsel kaliteli tezahuratlar var diyorsanız en iyisi bana bi şekilde ulaştırın onları. Ben eklerim ;)
IGDIRLIGENC76 selamin aleyküm , taraftar sesi yüklemek aslinda cok basit bir olay ,, ben fifa 06 da yapiyordum big gui programmi ile chants dosyasini acip takiminizin ismini bulup misal bjk.1 onu degisdirebilirisniz
immortalmare arkadaşlar size bir tavsiye Fifa 07 sound MaSTER programını bekleyin mesela ben onu bekliyorum :D