sinop 3 Büyükler Taraftar Sesleri yamasini yükledim , calisiyor ama bende Spiker simdi inglizce konusuyor ( Menü almanca olsa bile). Buna karsi ne yapabilirim?
deniz_1 bendede oyun acilmiyo oyuna giriyom takimida sectim ama kadrolar bos oldu hic bi futbolcu yok devam tusuna bastim fifa kapaniyo napmaliyim
MateJa http://rapidshare.de/files/36364801/audio.rar.html rar'lı dosyanın içindeki audio.big dosyasını FIFA07/data/audio içine atarsanız sorununuz çözülür. Ayrıca sorunlarını BU KONUDAN iletirsiniz daha iyi olur. Yeni konular açıp kirletmeyelim forumu ;)
zaza_18 Bu problem bendede var ama link ölmüs, dosyayi indiremedim. Yardim edermisiniz?Yardım Yardım YaRDIM:confused:
mertt_17 kardeşler ben bu 3 büyükler taraftar seslerini indirdim ama dosya şifresi istedi bilen varsa sevinirim
MyLord Setup dosyasini calistirdiginda karsina bir aciklama cikiyor. Onun icinde sifresi yaziyor! Yanliz dikkat! Bu yamayi kurunca Almanca spiker, ingilizce oluyor. Bu problemi nasil cözecez?