CrossOver bunlar japonyadaki büyük gelgit dalgaları sanırım.her yıl baya bi ölen oluyomuş bunları izlemek isteyenlerden.
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm hepsi gülüyor. film falan çekiyor olmasın bizi mi kekliyorlar :) tsunami falan değil bence.japonyadaki devasa gelgit dalgaları sanırım:Dlan kimse tınmıyomu önceki msjdada belirttim gerçi:D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Ölmeden önceki son gülüşleri olmasın bu.. Neden Olmasın Belki Son bi kez gülelim demişlerdir :)
..ogalican.. Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Allah Hiç Bir Ulusa Göstermesin. Fransızlar , Yunanlılar , denizleri olmasa bile ermenilere gösterebilir benim için sorun yok...