VonGl Mod ark ne zaman başlıyor turnuvalar yoksa biraz daha ısınmamızı bekliyorsunuz sabırsızlanıyorum
Neo Evet bu aşamada oyun bazı arkadaşlarda yok. Bu yüzden bi süre ısınma oyuna kaynama süresi sizler için iyi olur kanısındayım. Oyunu herkes iyice kavrasın bi bakalım ;)
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Neo_ Evet bu aşamada oyun bazı arkadaşlarda yok. Bu yüzden bi süre ısınma oyuna kaynama süresi sizler için iyi olur kanısındayım. Oyunu herkes iyice kavrasın bi bakalım ;) abi 2 hafda sonra başlıyalım...