Evet arkadaşlar lütfen yardım diyorum. Ağlayacak duruma geldim.Çünkü bu olaya inanamadım...
Pc Özellikleri :ASUS Anakart - p4 3.0 - 1024 Mb Ram - 256 Mb x1600 Pro ekran kartı
Bu özellikte bir pc ye sahibim.
Fifayı b. umutlarla yükledim ama şu sorunla karşılaştım.
Çözünürlük ayarlarına 1024x768-High dan başka izin vermiyor
Daha doğrsu 2048x1024 yaptıgımda 20 saniye(abartmıyorum)tekleye tekleye devam ediyor).
1024x768 hig a izin veriyor demiştim. İzin veriyor vermesine ama onu da rahatsız edici olmasa da yine de gözle görülebilir bir kasıntı ile oynatıyor
Sizce bu normal mi . Bu özellikteki bir pc de...
Sorunlar nerede olabilir. Ne yapmam gerekir? Böyle bir olayla karşışan oldu mu ?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
Lütfen şu sorunu çözelim.
Saygılar...