midp ben oyunu kurdum fakat oyuna girerken please insert the correct dvd-rom select OK and restart the application diye bi hata veriyor nasıl halledeceğim bunu yardım ederseniz sevinirim...
ThE_FaMeRa Bak kardeşim o cd istiyor ve crack yapmadın.Ben bunun kurulumunu aşağıdaki linkte (Konuda) Defalarca anlattım. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73202&pagenumber=1&perpage=10
midp Orjinal Mesajı Yazan: ThE_FaMeRa Bak kardeşim o cd istiyor ve crack yapmadın.Ben bunun kurulumunu aşağıdaki linkte (Konuda) Defalarca anlattım. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73202&pagenumber=1&perpage=10 ya OK okudum ama bende öyle rld-fi07.iso dosyası yok o yüzden yine olmadı