SiyahBeyaz21 Arkadaslar bir sahmet bana fifa nin almanca spikeri bulabilirmisiniz cok rica ediyorum ingilizce sevk vermiyor türk spiker de olabilir......
Kokane Vallaha bende tüm orjinal spikerler var ama ben hersene gibi kapatiyorum. Taraftar sessleri daha güzl. Ne kadar sacmaladilarsada tezahüratlarla. FB taraftari zilgit caliyo :D