ylcn16 fifa07 de bi macta 50 tane orta yapıorm.. bi tanesine kafa vuramıyorum.. evet arkadaslar aynen boyle.acaba bende mı sorun var. yoksa kafa vurmak gercekten zor mu..
pctech kafa vurabilmek için L2 ile defans oyuncusunun önüne geçmeniz gerekiyor, bu tuş çok önemli, alışırsanız çok güzel goller atarsınız.
ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: pctech kafa vurabilmek için L2 ile defans oyuncusunun önüne geçmeniz gerekiyor, bu tuş çok önemli, alışırsanız çok güzel goller atarsınız. Hoca L2 nin klavye karşılığı nedir biz de bilelim ben de aynı dertten muzdarip biriyim:o
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: pctech kafa vurabilmek için L2 ile defans oyuncusunun önüne geçmeniz gerekiyor, bu tuş çok önemli, alışırsanız çok güzel goller atarsınız. Hoca L2 nin klavye karşılığı nedir biz de bilelim ben de aynı dertten muzdarip biriyim:o Q dur Q zaten top sendeyken adamları boşa kaçırır karşı taraftayken pres yapar
goldberg_06 arkadaşlar sizi anlamıyorum ne Q su yukarıdan orta açarken yukar, aşağıdan orta açarken aşağı yön tuşuna basarken D tuşuna sın gene gol oluyo ne uğraşçan Q falan